Vyšívané utěrky

Není to tak dávno, co jsem nadávala na jeden konkrétní zdobící prvek. A to... Vyšívání. Je to pěkný, hezký.. Ale jakmile jde o větší plochy a motivy.. Měla bych se na ně vykašlat. 

A přesně tak se stalo, že jsem pár obrázků vyšívala asi půl roku. Protože mě to vždycky po chvíli přestalo bavit. Ale, světe div se, konečně je to tu. 


Musim říct, že len je na vyšívání vážně super. Jsou hezky vidět dirky na křížkovej steh a já dělala jeden křížek přes 3x3 dirky a je to tak akorát velikost. Menší je už fakt výzva pro ruce a chvílema i pro oči a větší by zas asi vypadali málo.. Hustě. Opelichaně. 

Každopádně začněmež s krasojízdou. Původní idea byla tak nějak čtyři roční období, takže... Je jaro a začneme tedy tím. 


Jaro - včelky

Včelky k jaru patří a já jsem tenhle vzor upravila pouze barevně, aby vypadl víc včelkovitě. Původně byl žlutočerný a mě přijde žlutohnědá víc vhodná. Tohle vyšívání bylo velmi rychlé a milé.

Léto - kapradí

Popravdě jsem měla veliké dilema, co k létu. Nejsem totiž vůbec letní tvor a kytičky mi nějak nepřišli správné. Nakonec jsem vymyslela kapradí, protože to přece při letním toulání lesy potkávám neustále. 

A u tohohle jsem nakonec hodně zkejsla. Je to ze všech obrázků největší a jak jsem se snažila rozlišit jednotlivé čtverečky, šly mi oči kolem. Jakmile jsem začala vyšívat druhou zelenou, trvalo to už asi jen týden - a byl to trochu punk. No ale přesně kvůli tomuhle jsem to dloooouho odsouvala. 

Podzim - ptáček

Tak abych někam nezakomponovala nějakého drobného pěvce, to bych přeci ani nebyla já. Vybrala jsem si červenku. Tenhle obrázek spotřeboval už značně víc různých barev, ale ve velmi malém množství a nakonec to bylo vcelku klidné.

Zima - liška

Liška byla vlastně první obrázek. Ten, který mě k tomuhle celému navedl. Je velmi jednoduchá a tím, že není barevná se tak nějak hezky hodí k té zimě, kam by už liščí rez moc nezapadala. 

Komentáře