Letní děti (Dot Hutchinson)

 Kdy jindy číst Letní děti, než v létě, že jo. 

Agentka Mercedes Ramirezová najde na verandě svého domu malého chlapce. Jeví známky týrání, je pokrytý krví a v rukou svírá plyšového medvídka. Hoch jí vypráví děsivý příběh: tajemný anděl mu přímo před očima brutálně zavraždil rodiče a potom ho přivedl k Mercedes, aby ho ochránila. A tím to zdaleka nekončí. Chlapec totiž není poslední dětskou obětí týrání násilnických rodičů, která se objeví před agentčinými dveřmi.


Asi mě trochu překvapivě víc zaujalo jakými všemi způsoby dokáží rodiče ubližovat, než samotné řešení případu. 

Agenti by mi měli připadat jako přátelé a stejně tak motýly a podobně, ale.. Někdy je asi třeba číst série opravu za sebou, aby se nestihli odcizit mezi jednotlivými díly. To není obvykle možné už kvůli vycházení/překladům/délce psaní, ale v tomhle případě taky proto, že mám knížek prostě kopu. A tahle kniha tím podle mě utrpěla. 

Příběh sám o sobě je... Zajímavý, ale taky mám trochu pocit, že jim řešení spadlo do klína. Jasně, že dělali práci a neměli to lehký a vůbec, ale nenastalo žádné nenadálé zjištění. Prostě jen klasická práce agentů FBI. 

Hodnocení: ♥♥♥

Komentáře