Vesmírné šaty

Je léto, je čas na vesmír. 

Sama jsem si vyráběla střih podle mojé nové chytré knížky a přišla na jednu zásadní věc. Pružný látky se chovaj jinak, než ty nepružný. 


Vytvořila jsem si obyčejný střih na top a následně vykoumala, kde chci, aby začínal překlad předních dílů a jaký by měl být sklon. 
Sukni jsem si udělala dle obvodu pasu půlkruhovou a do bočních švů přidala kapsy. 


U kapes jsem použila trik, kdy se na vnitřní část přidělá stuha a ta se při přišívání sukně k topu přišije. To proto, že když do kapsy něco dáme, netáhne jen za boční šev, kde je přišítá, ale i za pas a váha se mnohem lépe rozloží. Vhodné pro těžké peněženky a telefony. (A taky knihy)

Do šikmého lemu topu jsem přidala gumu, aby víc držel tvar a přední díly jsem k sobě přišila, abych nemusela řešit rozevírání.

No ale na tu látku se prostě neodkážu vynadívat c:

Komentáře