Tašky na projekty

Nějak se mi množí klubíčka a to znamená, že přestávají mít, kde bydlet. No a ještě k tomu se v těch papírových taškách špatně převážejí, takžeeee... Je potřeba si na ně udělat taštičky. 

Vydala jsem se tedy do svých zásob látek a do galanterie s jasně sepsaným cílem. Použít zbytek duchové látky, sehnat látku na flap, podšívku a výztuhu. A sehnat podšívku, která bude světlá a zároveň pro mě zajímavá, se zdálo poměrně složité. 

První jsem začala tvořit velkou tašku, kde jsem udělala vnějšek z duchů, flap pruhovaný a vnitřek bílý s pavouky. 


Taška má i uši na převážení a dvě vnitřní kapsičky. Stahovací zavírání je naprosto ideální a taška je dost velká, že pojme i fakt hodně klubíček na celý svetr. A i víc, než na jeden. 


Druhá taška se liší pouze vnější látkou, kterou zdobí kostlivé kočičky. Střihově je úplně stejná, takže můžu plíst dva velký svetry najednou. 

A ty kočičky jsou naprosto boží.

Zavírání na provázek si rozhodně pochvaluju, ale neni to moc kočkaproof, takže má chuť mi tu šňůrku pořád kousat. 

Protože je škoda pavouky skrývat, udělala jsem si malý pytlíček s pavouky na vnějšku. Výztuhu jsem použila tenčí, kterou jsem tu měla ještě schovanou. 

Jako podšívku jsem použila zbyteček květinové látky a zip ze svých zásob.

Jako poslední jsem udělala takovou střední taštičku otevíranou po delší straně. Nutně jsem potřebovala taštičku ze zbytku vesmírné látky a vnitřek ze zbytku prostěradla. 

Naprosto neefektivně jsem si na sebe vymyslela přišívání zipu zlatou nití, která šíleně drhla a ještě tam dělat hvězdičky. Skvělý nápad. Fakt. Ale vypadá to hezky.

A teď můžu vesele cestovat s pletením. Jakože mnohem veseleji, než do teď. A to se bude sakra hodit, když mám materiál na dalších asi 5 svetrů a další ještě dostanu c: Hehe
A taky je to super místo na schování provázků, před provázkožravou bestií. 

Komentáře