Podzimní kostkované kalhoty

Ehm ehm, já vim, že už to venku na podzim vůbec nevypadá, ale oficiálně mám ještě pár dnů, než skončí, takže tohle jsem fakt stihla. Teda jako já to stihla, spíš sem to nestihla nafotit a už vůbec ne sepsat. 

Vánoční dárky si vybírají daň. Stává se. 

Cílené reklamy se mi konečně vyplatili a ukázali mi tuhle naprosto perfektní teplákovinu s žlutou kostkou. Kterou jsem sháněla loni. Loni! No a tak jsem jí musela mít, že jo. 


Původně jsem chtěla udělat si regulérní kalhoty. Jenže ona ta teplákovina je fakt pružná. A to znamená, že jsem nakonec vlastně udělala legíny s kapsama. 



Střih zahrnoval spoustu překreslování, špendlení a předělávání, protože... Pružný látky prostě fakt nepotřebujou přidávat na šířce. Spíš naopak. 



A pořád to trochu vypadá, že budu někdy ještě upravovat. 



No a pak se mi stalo, že jsem pas dělala napětkrát a nakonec do něj prostě všila gumu.



If it works it ain't stupid.



Jo a takhle blízko k slunovratu je v lese fakt tma. A tma znamená rozmazaný fotky. Pardon.

Komentáře