Repakitulace 2k22

Tenhle rok byl.. Fakt něco. Stalo se tolik věcí, že už ani nevim, co víc se stát může. Konečně jsme byli na koncertech, máme nový auto, dům a čeká nás svatba. To je jako fakt hodně takhle za jeden rok.

Nechci, aby to znělo jako stěžování, všechno je to samozřejmě strašně super, ale teď by to chtělo trochu klidu a stereotypu. Jen pár malých událostí a ta jedna velká. Jo? 

Měla jsem tu čest konečně vidět MCR, byla jsem naprosto vyvedena z míry na vrcholku ruského kola na RFP a taky jsme se konečně podívali do Vídně. 


A ráda bych řekla, že jsem si takhle hezky splnila i svoje plány, ale to by nebyla pravda. Přece jenom ale dopadli poměrně obstojně. Tedy takhle:

Vypoužívat alespoň dva krémy na ruce (stejně už jsou prošlý nejspíš všechny, co mám)
Ehm, tohle je očividně běh na hoodně dlouhou trať. Ale snažila jsem se aspoň trochu.

Make nine - udělat 9 věcí. Modrý svetr, šedý krajkový, geometrický, rolák, s kočkami, mikinka, baret, minikomoda, kostkovaná sukně.
Tady se mi povedlo udělat jen to, co jsem nepletla. Ale na krajkovém svetru se pracuje a už mám i ověřenou novou metodu pletení.

Udělat pytlíčky na Adventní kalendář
To jsem zvládla.

Domalovat postavy a ponořit se do Launo.
To mě očividně stále čeká. Co na to říct.

A při malování dodělat ty 2 rozdělaný povídky ať je od nich klid.
Jednu jsem dopsala a v jedné jsem uskutečnila posun. Ono to je fakt jednoduchý, když je to jen pro zábavu, že jo. 

Trénovat malování novou technikou, abych mohla namalovat prostředí pro Launo.
Celkově bych chtěla víc malovat a kreslit. Ale kdo to má v tý záplavě klubíček stíhat.

Trénovat němčinu na duolingo.
Daří se, daří, 365+ dní streak.

Čtyři koncerty a jeden festival. Avril vám odpustím, ale zbytek bych fakt chtěla vidět
Tak nás ještě čeká ta Avril no. Zbytek splněn a užit.

Použít náš nový stan (jinde, než jenom na Rokáči)
To jsme neudělali, ale snad když budeme mít kočičí hlídání blíž, tak se to povede.

Přestěhovat věci do domečku a přitom některé vytřídit
Tohle jsem udělala, ale všichni víme, že takový třízení se musí opakovat. 

Koupit si maximálně 12 věcí (takový ty výdaje navíc, co nejsou sport, doplňkový materiál na tvoření a wowko)
Tohle jsem trochu přešvihla a dovolila si víc věcí. Všechny jsem si samozřejmě opodstatnila. 

Pochytat všechny pety z eventů 
Done a mám i eventový achievement. 

Pokračovat v józe
Stále chodím a stále mě to baví.

Až bude nový comp v práci, tak zkusit nějak vymyslet lukostřelbu
Počítač mám zhruba od října, ale lukostřelbu jsem nepořešila a už ani řešit nebudu, protože si prostě na zahradě postavím terč. Ideální řešení.

Přečíst 16 knížek
Zvládnuto. Přehled tu a nejlepší jsou zvýrazněné.

  • Boží hrob (Jay Kristoff)
  • Trajekt (Mats Strandberg)
  • Jáma (C.J.Tudor)
  • Příšeří (Ragnar Jónasson)
  • Čas Opovržení (Andrej Sapkowski)
  • Mourkova cesta (Ilja Bojašov)
  • Rozetmění (Jay Kristoff)
  • Tichá smrt (Peter May)
  • Kniha džunglí (Rudyard Kipling)
  • Malý princ (Antoine de Saint-Exupéry)
  • Letní děti (Dot Hutchinson)
  • Pustina (Stina Jackson)
  • Seznam hostů (Lucy Foley)
  • Ti Druzí (C. J. Tudor)
  • Neohlížej se (Ben Cheetham)
  • Křest Ohněm (Andrej Sapkowski)

Konečné skóre je 8,5 z 16, což je víc jak půlka, takže to považují za úspěch. Samozřejmě jsem taky zvládla spoustu věcí, co tu nejsou, že jo. 

No a teď už je otázkou, co budu dělat v roce 2023?

Rozhodně budu přesídlovat, plánovat a zažívat svatbu a snad i trochu cestovat. A plány jsou takovéhle:

  • Přestěhovat se do domku a zabydlet se.
  • Přežít svatbu.
  • Nekupovat si další tvořící materiál, snažit se využít to, co už mám i na nové projekty.
  • Make nine, ale představme si to spíš jako 9 otazníků. Prostě udělat 9 věcí. Jakýchkoliv.
  • Víc se zaměřit na rituály.
  • Zavést "mend day" aneb den v měsíci, kdy budu opravovat věci.
  • Dopsat povídku. 
  • Posunout se s Launo.
  • Víc kreslit a malovat.
  • Tvořit zase videa s projekty. Dokumentace je důležitá.
  • Přečíst 20 knížek. 
Nikdy jsme nebyla na "new year new me", ale letos to asi jinak nepůjde. Změna prostředí a všeho. Třeba i vlastní razítko, kdo ví. 

Komentáře