Dračí šátek

Může být něco mezi velmi teplým a velmi lehkým šátkem? No snad jo, protože zhruba takový byl plán. A taky mi trochu šlo o ozkoušení další merino vlny. Konkrétně Drops big merino. Nejsilnější z merin od Drops. A k tomu jehlice 5mm. Jo a těch klubíček jsem použila celkem 2,5.

Návod jsem našla už před nějakou dobou na pinterestu a má taky svojí stránku na ravelry. Chvíli to trvalo, ale nakonec jsem se proklikala k videu a dalším informacím zadarmo, takže jsem si návod nekupovala.

Mnohem větším problémem se ukázali knoflíky. V mém oblíbeném klubíčkovém obchodě Ganella jsem si objednala krásné knoflíky, ale po přišití jsem zjistila, že jsou nejen moc velké, ale taky těžké. 
Musela jsem se tedy uchýlit k výrobě. Naštěstí mám ještě zbytky fima a knoflíky jsem z něj vytvarovala a nabarvila akrylovými barvami. Pak poškrábala a přelakovala. Jako takové dračí zuby. 

 No a merino je fakt nejměkčí věc na světě, rozhodně doporučuju. Hlavně na takhle vzorovaný věci. 

Komentáře