medový svetr

Kdo by to byl řek, že překvapivě stihnu všechny podzimní věci dodělat ještě na podzim, ale nafotit už ne. A možná v tom měla prsty i absence vlastní zahrady. 


Řekla jsem si, že na tyhle experimenty budu používal bavlnu, takže jsem si vyprala Drops Safran a zdělala celých 6,5 klubek. 
Noa a taky jsem se rozhodla, že tohle je blbost a už si bavlněný svetry plíst nebudu, protože nejsou tak hezky pružný jako zviřátkový. Pokaždý se něco naučim.


Nebylo to tak, že bych nutně potřebovala žlutý svetr. Naopak, potkala jsem návod a takhle to dopadlo. Použila jsem Wool & honey a poctivě si ho koupila. 

Na lemy jsem použila jehlice 2,75mm místo doporučených, ale pro zbytek jsem poslechla návod a použila 3,5mm. Další deviace je ve stylu pletení... Návod si žádal jednu řadu hladce, druhou obrace... Mě se výsledek moc nelíbí, takže jsem jela obrace celou dobu a jak jsem zjistila, dělalo to tak víc lidí. 


Musim říct, že plástve byli vážně zajímavý. A taky na tohle bavlna fakt neni ideální. 


Jo a taky jsem poslechla návod a udělala svetr dlouhý tak, jak mi přikázal... 



Komentáře