Svatební shrug

No, tak se nám stala taková věc a to, že sme měli svatbu. Co to znamená?? Že jsem měla důvod si něco uplíst, že jo. 

Celá tahle sláva se odehrávala v září, takže nikdo nemoh předem vědět, jak bude. A já se rozhodla, že pro jistotu si prostě upletu shrug. Fakt nevim, jak se taková věc jmenuje v češtině, ale je vypadá to jako cropnutej svetr a já teda udělala verzi s dlouhejma rukávama. 

Docela dlouho jsem měla tenhle návod v knihovně a pak, když byla akce na merino, musela sem. Koupila sem si klubíčka a fakt hodně doufala, že mi budou stačit. Praline od Dani Sunshine na ravelry a 6,8 klubíčka Merino extra fine od Drops. 


Moc dobře mi nejdou deadliny. Jakože když si dám nějakej já sama, tak... To může dopadnou úplně jakkoliv. Tenhle byl ale jinej, protože v případě chladného počasí jsem prostě neměla dostatečně pěknou alternativu a přece se nehodí, aby na sobě měla nevěsta něco, co se jí v týhle kombinaci prostě tak moc nelíbí. Žejo. 

Velkou část jsem upletla na autocestách ve švýcarsku v létě. Myslím, že domů jsem jela s hotovím svetříkem a asi mi zbývali jenom knoflíky, jestli vůbec. 


Co bych tak pověděla k návodu? Spotřeba klubíček sedí (já jim musela mít víc, protože rukávy) a věřte tomu začátku. Já vim, že to vypadá trochu pofidérně, ale fakt z toho vyleze to, co má. 

A jak dopadla svatba? 

V zkratce - až překvapivě dobře. 

V podstatě všem jsme řekli těch svých asi 5 názorů na věc a nechali je dělat, co se jim zlíbí. A o jeden zahozený prstýnek a jedny přišlapávané šaty později to bylo za náma. Pak už jenom zábava. Nikdo se nepopral, kytku ofiko nikdo nechytil a nakonec nikdo nespal v parku, co víc si přát?

Jo a tadyhle svetřík sem samozřejmě nakonec nepotřebovala, protože bylo 30. Ale jako využila jsem ho ráno, když nám cestu na snídani překazil spící bezdomovec a my se rozhodli ho teda obejít delší cestou venku. 

Komentáře