Ovečkový svetr

Začalo to tím, že jsem si loni k vánocům přála klubíčka. Teda jako já si je přeju v podstatě pokaždý, ale tentokrát sem chtěla tyhle konkrétní, řekla sem to mámě, když na ně byla sleva a čekala sem na ně už od léta. 


Takže dávalo docela smysl začít plíst co nejdřív. A to sem začala někdy těsně po novym roce. Fakt jo. Zreplikovala sem svůj původní tlustý svetr, střih nebyl problém. Co problém byl - ta vlna je bouclé. 

Je to krásný, výsledek vypadá jak skutečná ovce, je to moderní, ale člověk v tom vůbec nic nevidí. Takže sem to pletla hrozně dlouho, protože je úplně jedno, že sem měla jehlice 4,5mm, takže by mi to mělo dost utíkat. Neutíkalo. 


A fakt, že jsem nakonec spotřebovala 6,3 klubíčka tomu taky moc nepomoh. Je to teda bouclé od Drops.

Takžeeee sem ho stejně začala pořádně nosit až teď na podzim. A já vim, že už neni podzim, prostě to trvá jo. 


Ale zase si myslim, že výsledek je dost pěknej. A že ani neva, že sem musela skrz výstřih protáhnout gumičku, protože tahle vlna tu tíhu celýho svetru asi tak úplně nezvládla. 

A taky sem ten výstřih mihla udělat menší, ale já jela podle původního nákresu. 


Ale ten výsledek. Ten se mi hodně líbí.

Jo a už sem našla uteklý očko, Jejda. 

Komentáře