Ridges vesta

Každý občas potřebuje vestu a já mám už nějakou dobu v držení asi 7 klubíček z šátku, který jsem vypárala. Původně jsem měla nalezený jiný návod, ale jelikož jsem se rozhodla si v září nic nekupovat, musela sem si najít jiný, který je zadarmo. No co vám povim, trochu sem to nedomyslela, ale snad to dobře dopadne.


  • Návod: Wooden Ridges od Drops
  • Velikost: M
  • Vlna: Nejspíš Drops Lima
  • Počet klubek: 
  • Jehlice: 4 mm plastové

Pletení jsem započala tím, že jsem vyměnila jehlice ze 4,5mm bambusových na 4mm plastové nové velice kvalitní z Kiku. 
Pak jsem hned druhou řadu nepochopila a musela jí vypárat a začít znovu. Možná ještě nastane problém při přidělávání knoflíků, ale první díra by byla, uvidí se, co bude dál. 
Někdo já špatně pochopil ujímání u průramku na předních dílech.. No ale tak aspoň je to souměrný.


Vestu jsem pletla celou v kuse, když došlo na rozdělení na dva přední a jeden zadní díl, pokračovala jsem na jednom předním, pak druhý přední a pak zadní, kde jsem zvlášť dodělala ramena. 
Nejprve je všechno obdélník, když dojde na rozdělení, zůstanou mi na jehlicích 3 sekce. Z nich pokračuju na té, kde mi zůstala po ukončení ok vlna. Na druhý přední díl a záda jsem vlnu napletla a stejně tak pak u ramen zadního dílu, kde mi už ale zbydou jen dvě sekce. 
Výsledkem je jeden velký díl, který stačí sešít v ramenou (díl vypadá jako když sešijeme všechny boční švy předních i zadního dílu). A tenhle trik dělám proto, že to podle mě vypadá líp a eliminuje to právě to sešívání, který mě u pletení šíleně štve. Na ramenní švy se použije kitchener a když to dobře dopadne, všechno vypadá superhladce. 

Komentáře