Památeční lišky

Jelikož se nám stala svatba, stala se nám pak i svatební cesta. Teda prostě dovolená na Istrii. 

Původně jsem neměla žádný plán, ale prostě jsem chtěla omrknout Koperská klubíčka. No a pak jsem tam asi čtvrt hodiny meditovala nad takovýma pěknýma červenohnědýma a se dvěma odešla. Vrhla jsem se na ravelry a zosnovala plán. Dalších 5 klubíček a k tomu ještě 4 jiných barev. Prvotní plán byl koupit si ty 4 další v Itálii a Chorvatsku. To nakonec dopadlo tak, že jsem si 3 koupila v Itálii a poslední u nás. V Chorvatsku jsem ulovila akorát dvě na jiný svetr. 


No a teď konečně nadešel čas. Udělala jsem si test, hezky si to spočítala, začala plíst a teď mi to přijde moc malý. Momentálně hodlám plíst ještě kousek a následně zhodnotím velikost před nasazením poslední barvy. Taky se může stát, že to vypářu a už mám i záchranný plán, který snad bude fungovat. Kdo ví. 

O pár hodin později, záchranný plán využit a zatim to vypadá mnohem líp. Nechala jsem lem s 90 očky dle velikosti 3 a v první řadě jen nahodila o 12 víc a zvětšila tak na velikost 5. Teď už to vypadá mnohem líp. 


Ve chvíli, kde jsem dospěla k rukávům začala lehká panika. Asi jako nemám dost klubíček. Finský eshop s potřebnou přízí nalezen a jede se dál. 

No a po dvou rukávech už to bylo celkem jasný. Rozhodování, jestli bude svetr crop nebo ne tak bylo o něco jednodušší. 

Je to crop a je to fajn. No a jestli mě to omrzí, finský eshop to jistí. 


Komentáře