Černošedý

 Kdysi dávno jsem si v sekáči koupila šedý svetr s černými rukávy. No a v rámci "nechci nosit polyester" došlo na jeho předělání do vlněné podoby. No a aby to nebyla nuda, tak jsem si to udělala trochu jako challenge. A taky proto, že fakt nerada sešívám. 

Materiály: 

  • vlna Drops Alpaca (černá) 3,05 klubíčka
  • vlna Drops Alpaca mix (517) 5,5 klubíčka
  • jehlice 2,25mm
  • jehlice 2,75mm


No a co sem si to vymyslela? První jsem upletla horní lem a pak začala sranda. Vršek je raglánový, což znamená, že jsem si přepočítala očka na rukávy a všechny ostatní očka jsem si dala na provázek. Pak jsem začala plíst první rukáv, tam a zpátky a přidávala všechny ty raglánový očka na obě strany a každý nový krajový odkládala zase na tu šňůrku. Zní to složitě a je to o něco lehčí. 

Když jsem měla oba rukávy, bylo to trochu vtipný, protože jsem měla dva černý rukávy spojený kousíčkem černýho lemu. A pak začala krajka. 

Nejdřív jedna strana, pak druhá. Postupny s každou druhou řadou nabírat ty další očka, co mi vznikla při dělání rukávu. A pak to celý spojit a dělat zbytek. Spousta krajky. A to taky vysvětluje, proč mi to tak dlouho trvalo, že jo. Protože mě ta krajka zas tak moc nebavila no. Ale je hezká. 



Komentáře