Modrý kalhoty

Takže... Ještě pořád jsme na honu za ideálníma džegínama? Prostě jako skinny kalhoty z pružnýho materiálu. No a teď jsem fakt hodně zdokonalila střih, takže tohle je výsledek. 

Jediná barva, která je na fotce správně jsou ty kalhoty, takhle bílá snad nejsem a naše keře taky nejsou takhle zářivý, ale očividně se mi s tim moc nepovedlo udělat. Příště asi vytáhnu stativ.

Střih mám z internetů a je to burda 129-02-2014, stažený na stránkách burda style a poctivě vytisknutý a slepený. Ofiko jsou to cigaretové kalhoty, což znamená, že se dělaj z tkaný látky a už při prvním použití sem teda nehleděla na jejich velikosti, ale na míry jednotlivejch dílů. 

Tentokrát jsem se rozhodla tyhle změny rovnou i promítnout do střihu. Nohavice jsem udělala užší a v pase budu ještě muset udělat zápoševky, protože takhle lezou dolů. 

Konstrukce je následující: Začneme kapsama, abysme stvořili přední díly. Pak sešijeme boky a uděláme švy hezký a plochý. Pak sešijeme krokové švy a získáme dvě nohavice. Pak sešijeme nohavice k sobě. Pak proběhnou kouzla, kterejm pořád moc nerozumim a vložíme zip a stvoříme poklopec. Pak založíme horní lem (protože sem líná). A pak už jenom přiděláme patentky (protože sem nechtěla dělat díru) a začistíme spodní lemy (v ruce, protože takhle úzký díry jsou peklo). 

Jednoduchý ne? Tak doufám, že si to budu pamatovat, až se budu snažit udělat podobně černý kalhoty.... 

Komentáře