Letní šaty s knoflíky

Moje potřeba vlastnit letní šaty očividně pořád ještě není naplněná. Já bych totiž chtěl mít ty naprosto ideální šaty, třeba troje, ale ideální. No a hlavní problém je, že já tak nějak nevim moc ani rámcově, co to znamená. 

Teda nějaké požadavky by byly: 

  • musí mi slušet (dává smysl)
  • kapsy
  • černý podklad s studeným potiskem
No a hlavní problém je? Že jedny takový fajnový sem rozstříhala na kostým a teď mě to samozřejmě štve. Ale co už. Je to už třeba 8 let, takže slepit se fakt nedaj. 

Takže po otevření nekřesťanského množství záložek s látkami (samozřejmě všechny záložky stále mám, proč mám asi herní noťas, že jo) jsem vybrala látku na takoy. Maj fakt pěkný potisky a tuším, že si je navrhují sami, takže jinde se najít nedají, asi. 

Černý podklad, trochu do fialova s máky, to zní dobře. Koupila jsem si bavlnu, protože mám ozkoušené, že mají hezky měkoučkou ne tu, co je jak šmirgl. 

Střih jsem zvolila princesový podle střihu, co už mám na liškové šaty, jenom jsem udělala jinak výstřih a žádný rukávy, rozdělila předek a udělala pruhy na knoflíky. 

Je vlastně až neuvěřitelný, jak rychle se takovýhle šaty ušijou, ani sem nevěděla a už jsem přišívala knoflíky. 

Komentáře