Zelená kostkovaná sukně

Jako já sem hlavně přes modrou, ale občas prostě potřebuju i něco zelenýho. A co teprv, když vim, že tenhle matroš je fakt fajn a mám za úkol si koupit něco k narozeninám. No takže sem si koupila zelený flanel s kostičkama a bleskurychle dorazil. 

No a znáte takový ty prupovídky, že barvy na monitoru nejsou úplně stejný jako naživo? No zatim se mi to nikdy nestalo, takže teď poprvé evr mi přišel jiný odstín, než jsem si přála. Ale co, že jo. Je to bavlna, takže to přebarvíme. 
Jako většina normálních domácností ale vlastníme hrnce jen takových obvyklých rozměrů, takže jsem dostala naprosto briliantní nápad. Látku nejdřív rocporcuju na ty dílky, co budu potřebovat pak je postupně obarvím. A stane se co? Že to nebude úplně rovnoměrný. Vadí to někomu? Nijak zvlášť. 
Jo a kdyby vás to zajímalo, tak jsem to obarvila modrou duhou. Ne černou, ale modrou. A když si to rozmyslim a seženu hrnec, můžu celej výsledek prostě strčit do další lázně. 

Komentáře