Sipila

Tak jasně, že potřebuju další svetr. Tentokrát ho ale vedla potřeba něčeho kropnutého, protože to je cool a protože ono to k šatům a sukním a všem těm věcem do pasu vypadá pěkně. 
Aby bylo jasno, upletla sem ho ještě před létem a tahala všude, kde jen to šlo. Ale fotky jsou až teď z podzimu, protože samozřejmě je multifunkční a dobrej i takhle na chladnější počasí. A hlavně ho tahám pod kabátkem, takže ledviny jsou v cajku. 


Návod jsem použila Sipila od Caitlin Hunter, což by někomu mohlo být povědomé, protože od ní už jeden svetr mám. Asi mě fakt očarovala no. 

Přízi jsem použila Drops Flora v černé a světle šedé. Světle šedou jsem použila hlavně proto, že je taková trochu tečkatá, nerovnoměrná a to jsem přesně chtěla. 
Jehlice jsem použila 3,25mm a 4mm, protože jsem to měla furt nějaký takový utažený a velikost je to 2. Rukávy jsem si trochu prodloužila a tělo zase zkrátila. N oa ty rukávy bych klidně mohla mít i ještě delší. 

Rozhodně jsem ráda, že sem pro něj rozhodla. Sice jsem kvůli němu odložila jiné, ale co c:

Komentáře